2013. november 21., csütörtök

Soha ne higgy egyetlen embernek. Akkor se, ha szakember.

Telefonálás 1., Nődoki

- Jó napot Doktor úr, Biróné vagyok, érdeklődni szeretnék, hogy AFP-re önnek kell beutalót adnia, vagy a háziorvostól kérjem?
- Üdvözlöm Anna, hátöizé, nem, azt nem a háziorvos adja, szaladjon be a Maros utcára és XY, az ismerősöm majd ad önnek egyet.
- Rendben, köszönöm, még egy kérdésem lenne, a táppénzzel kapcsolatos dolgokat kinél kell intézne...
- HÁZIORVOS, Anna, az HÁZIORVOS, visszhall!
- Viszhall, köszö... (itt már bontotta a vonalat).

Telefonálás 2., Védőnő

- Szia Ági, figyu, kicsit össze vagyok zavarodva, mást mond a doki, mást olvasok a neten, a kérdésem az, hogy AFP-re kinek kell a beutalót adnia?
- Szia! Hú, hát szerintem a nőgyógyásznak.
- Okés, nekem a doki azt mondta, hogy menjek be a Maros utcába valami ismerőséhez, aki majd ad nekem.
- Hm...az lenne a reális egyébként, ha azt a Doktor úr végezné, abban a kórházban, ahol ő rendel.
- Szerintem is, de azt mondta, azt nem lehet, mert én nem abba a kerületbe tartozom, ugyebár magánrendelésére járok.
- Hú, akkor nem tudom, mindig ping-pongozik egymás közt a háziorvos és a nőgyógyász.
- Okés, köszi azért, majd megoldom valahogy.

Személyesen a háziorvosnál

(kivizsgálás és oltásbeadás után):
- ...Rendben, annyi kérdésem van még, hogy a Doktornő tud-e nekem AFP-re beutalót adni?
- Hát éppenséggel tudok, de ezt nem a Doktor úrnak kéne adnia?
- Én nem tudom :)
- Jó, végülis miért ne.
- Szuper, köszönöm! És van még egy olyan kérdésem, hogy a táppénzzel kapcsolatban öntől kell papírt kér...
- Neeeem, NEM, ezt Doktorúrtól kell, és majd azt kell behozni nekem, mindenek előtt tehát vele kell egyeztetnie és csak utána velem.
- Hm, rendben...

Telefonálás 3., egy magánklinikán végzett, TB által nem támogatott vizsgálatot (ún. integrált teszt) végző orvossal:

- Jó estét Doktornő, ma már pár kört lefutottam emiatt, és most jutott eszembe, hogy azért önt is megkérdezem: AFP vizsgálat benne van az integrált teszt második részében?
- Benne igen.
- Akkor arra nem kell külön mennem?
- Nem arra nem kell. Doktor úr nem mondta, hogy ez benne van ebben az integráltban?
- Nem mondta. De akkor köszönöm az infót! :)

Tegnapi napom kb. 10 telefonálásából kiragadott 3 db + 1 személyes egyeztetés pillanatképe volt ez... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése